Wolf Hoffman in njegovi Accept
Circus Krone 27.05.2019
Sodeč po množici ljudi, ki jo maha v smeri Circus Krone, se nam obeta prav poseben večer. Tokrat je množica, oborožena s plastičnimi kozarci za pivo in vrečkami kokic, je pridno posedena, kajti tokratni dogodek kliče po malce več prefinjenosti.
Da Accept simpatizirajo s klasično glasbo, je znano že vsakomur, navsezadnje so legendarni nemški metalci s fuzijo metala in klasike triumfirali na Wacknu leta 2017. Skupina je uspeh eksperimenta letos nagradila z mini turnejo, in sodeč po odzivu se je odločitev izkazala za pravilno. Nocojšnji set so odprli z izvrstno verzijo Musorskijevegaremek dela Noč na golem brdu, ki je istočasno služil kot napovednik venčka bolj ali manj znanih tem, ki so evidentno vir navdiha Wolfa Hoffmana. Kitarist je nedvomno mastermind vsega dogajanja, pravzaprav se zdi da je že davno tega prevzel v roke vajeti kreativnega ustvarjanja zasedbe. Še vedno je mojster kitarskega riffa, ostrega kot britev, na kar nas pridno spomni Princes ofthe Dark.
Kar se same izvedbe tiče je evidentno da so Accept mojstri svojega dela, opasani s presežki tipa Stalingrad ter vedno dobrodošle Breaker, ki vedno znova gane oboževalce. Žal je dnevna forma Marka Tornilla malce pustila na cedilu, a komu mar, ko pa imamo na razpolago kolosalne refrene tipa ShadowSoldiers. Ob spremljavi celega orkestra (oblečenega v kostume okostnjakov), so Accept ponudili še klasike Metal Heart, Fast as a Shark ter na koncu še obvezno Balls to the Wall, ki je dokončno sesula Circus Krone.
Andreja Krušič
Fotke Milan Krušič
fan video